līmlente

Produkta ceļš līdz klienta rokām

Visi ražotāji un pārdevēji vēlas, lai viņu piedāvāto produktu pirktu, lai tas būtu atpazīstams un iecienīts savā nozarē. Bet, lai to panāktu, ir rūpīgi jāstrādā pie piedāvājuma kvalitātes, jāpielāgo tas pieprasījumam un pircēju vajadzībām.

Viens ceļa posms ir saražot šādu aktuālu produktu, kas var iekarot plašas tirgus pozīcijas. Bet otrs ne mazāk svarīgs uzdevums, ir nodrošināt šī produkta nokļūšanu līdz ieinteresētam klientam.

Viss produkta ceļš no ražotnes līdz pat nokļūšanai veikala plauktā vai brīdim, kad klients izpako savu pasūtījumu, ir saistīts ar efektīvu noliktavu darbu – preču drošu iesaiņošanu, rūpēm par to, lai tās nezaudētu savu kvalitāti un netiktu sabojātas.

Tāpēc ir svarīgi visos posmos nodrošināt kvalitatīvus iepakošanas materiālus – kastes un līmlentes. Tām ir jābūt izturīgām, piemērotām tieši šim produktam.

Kvalitatīvas kartona kastes atrast nav grūti, daudz sarežģītāk ir izvēlēties atbilstošas līmlentes. Šajā nozarē viens no Latvijā vadošajiem un uzticamākajiem piegādātājiem ir www.limlentas.lv, kas var nodrošināt gan augstu kvalitāti, gan līmlenšu daudzveidību par labām cenām.

Sadarbības partneri un loģistika

Ražošanas uzņēmumam, ja tas pats nenodarbojas ar preču izplatīšanu, jāatrod uzticami sadarbības partneri un jāizveido stabils loģistikas tīkls, pa kuru nodrošināt savai produkcijai nokļūšanu vēlamajos apgabalos un tirdzniecības vietās.

Jo plašāk un rūpīgāk izveidots būs šis loks, jo pie lielākas pircēju auditorijas nokļūs produkts. Ražotāji parasti sadarbojas ar vairumtirgotājiem, kas lielos apjomos iepērk dažādas preces, bet pēc tam jau piegādā tās atsevišķiem tirgotājiem.

Visbiežāk tas notiek importa un eksporta plūsmā. Tā kā Latvijā tirgus nav tik apjomīgs, daudzi ražotāji paši nodrošina preču piegādi vietējiem tirgotājiem.

Ražotājam ir jānodrošina, ka no viņa noliktavas tiek izvestas tikai kvalitatīvas preces, bez bojājumiem, atbilstoši iesaiņotas. Par jebkuru kļūdu un neatbilstību, kas precei būs brīdī, kad klients to iegādāsies, pircēja acīs atbildība būs jāuzņemas ražotājam, jo viņš pārstāv zīmolu.

Zīmola attīstība un mārketings

Zīmola izstrāde un attīstība ir svarīgs elements, lai nodrošinātu aktīvu mārketingu. Ir jāiegulda laiks un līdzekļi, lai izveidotu pircēju atmiņā paliekošu zīmolu, kas saistīsies ar konkrētajiem produktiem, to īpašībām un nozīmi patērētāju dzīvē.

Produkts var būt vienalga cik labs, bet, ja par to neuzzina tā mērķauditorija, tad ražotājam un pārdevējam nav ko cerēt uz panākumiem. Jāīsteno mērķtiecīgs un efektīvs mārketings, izvēloties konkrētajam produktam un uzņēmuma iespējām atbilstošākos mārketinga rīkus.

Šobrīd mārketinga attīstības iespējas ievērojami ir uzlabojis un paplašinājis internets. Patērētāja zemapziņa ir smalka sistēma, kas ir gan ietekmējama, gan pārliecināma, ja izmanto pareizās metodes.

Tāpēc efektīvam mārketingam jāspēj panākt, ka pircēja roka pasniedzas tieši pēc jūsu piedāvātā un viņam nepieciešamā produkta.