google adwords

Pārskatāmākā un efektīvākā jūsu uzņēmuma reklāma – Google AdWords

Ir vairāki svarīgi iemesli, kāpēc klientu piesaistei interneta vidē būtu jāizmanto tieši Google AdWords reklāma. Viens no tiem ir AdWords reklāmas izmērāmība, izsekojamība, ātra pielāgojamība un iegūto datu vērtība, bet otrs – iespēja piesaistīt tiešām vērtīgus klientus, jo reklāma nonāk īstajā laikā un īstajā vietā.

Izsekojamība, datu ieguve un operatīva pārvaldība

google reklāmaGoogle AdWords savu pakalpojumu veidojis tā, lai reklāmas īpašnieks varētu iegūt maksimāli daudz informācijas gan par viņaklientiem, gan to paradumiem un izmantotajiem kanāliem. Tiek iezīmēts ceļš, kādu klients noiet, lai izdarītu pirkumu.

Iegūtā informācija ļauj precizēt mērķauditorijas profilu, labāk pielāgot reklāmas ziņojumus un atslēgvārdus, kā arī uzlabot kopējo uzņēmuma mārketinga stratēģiju. Tā ir iespēja savus lēmumus balstīt reālos datos.

Google AdWords reklāmu parasti sasaista ar Google Analytics kontu, lai iegūtu vēl detalizētāku informāciju par reklāmas norisi. Tas ļauj redzēt, kuri atslēgvārdi un ziņojumi piesaista vairāk vērtīgu klientu un vainagojas ar pirkumu.

Reklāmas īpašnieks jebkurābrīdī var sekot savas reklāmas panākumiem, redzēt tās izmaksas. Visas šīs priekšrocībasļauj Google reklāmu pārvaldīt ļoti operatīvi, ātri veikt tās optimizāciju, ievērojami palielināt efektivitāti un rezultatīvās reklāmas īpatsvaru.

Reklāma īstajā vietā un īstajā laikā

Google AdWords reklāma vērtīgus klientus piesaista ar to, kaspēj atrasties īstajā brīdī īstajā vietā – tad un tur, kur potenciālais klients to meklē.

Piemēram, jūs plānojat doties pusdienās un gribat zināt, kur tuvākajā apkārtnē ir labs biznesa pusdienu piedāvājums. Ko jūs darāt? Izmantojat visu zinošo Google meklētāju un ierakstāt tajā atslēgvārdus – biznesa pusdienas Rīgas centrā.

Un tad jums tiek piedāvāti atbilstošie resursi. Un tajā brīdī notiek arī Google reklāmu cīņa par iespēju parādīties šim interneta lietotājam. Labākās un pēc atslēgvārdiem piemērotākās reklāmas tiek izvietotas virs organiskajiem rezultātiem.

Un jūsu piedāvājums ir ieinteresētam klientam acu priekšā. Viens klikšķis – klients ir nokļuvis jūsu mājas lapā un uzzinājis par lielisko biznesa pusdienu piedāvājumu viņam ērtā vietā. Google reklāma paveikusi savu darbu!