datu analīze

Kā panākt Google reklāmas efektivitāti un zemāku maksu par klikšķi?


Google reklāma kļuvusi par vienu no biežāk izmantotajiem reklāmas veidiem interneta vidē. Tomēr ne visi uzņēmēji saprot, kā panākt, ka viņu reklāma ir maksimāli efektīva un arī piedāvā optimizētas un iespējami zemas izmaksas.

Ceļš uz zemāku maksu par klikšķi ir kvalitātē, oriģinalitātē un profesionalitātē. Tas ir iespējams, bet, lai to panāktu vajadzīga komplicēta pieeja un pamatīgas zināšanas Google AdWords reklāmas jomā.

Ar dažiem svarīgiem aspektiem Google reklāmas panākumu veidošanā dalās interneta mārketinga aģentūra iMarketings, kas ir viena no pieredzes bagātākajām aģentūrām Latvijā tieši Google reklāmas pārvaldībā.

Sagatavošanās – datu analīze, audits, reklāmas mērķi un prognozes

datu analīzeIkvienas Google reklāmas panākumu ceļā ļoti svarīgi ir vairāki posmi, kas jāveic secīgi, ar lielu profesionalitāti un atbildību. Pirmais posms ir pamatīga sagatavošanās, kas atkarībā no klienta un viņa mājas lapas situācijas, var aizņemt atšķirīgu laiku.

Lai veiksmīgi sagatavotos Google reklāmas izveidei, jāveic mājas lapas audits, lai pārliecinātos, vai tā nemazinās reklāmas kvalitāti un reitingu. Ja mājas lapā ir būtiski traucējumi, tie jānovērš.

Tāpat ir jāapkopo un jāanalizē konkurences situācija, jāizvirza reklāmas mērķi un budžeta prognozes. Tas ir ļoti svarīgi, lai vispār varētu uzsākt reālu darbu pie reklāmas izveides.

Izveide – reklāmas struktūra, atslēgvārdi, reklāmas ziņojumi

Tad, kad ir veikts rūpīgs darbs ar datiem un sakārtota mājas lapa, lai tā nepazeminātu reklāmas reitingus, var sākt darbu pie reklāmas sturktūras izveides, ziņojumu radīšanas, atslēgvārdu atlases un sadalīšanas pa grupām, lai panāktu lielāku reklāmas efektivitāti un reklāmu ietekmi uz attiecīgu mērķauditoriju.

Šajā posmā arī Google reklāma tiek savienota ar analīzes rīkiem (piem., Google Analytics), kas ļauj detalizēti un nepārtraukti sekot reklāmas darbībai un rezultātiem.

Uzraudzība – reklāmas analīze, optimizācija, virzība uz mērķi

Tad, kad ir izveidota reklāmas struktūra un ziņojumi, to var aktivizēt. No brīža, kad reklāma ir palaista darbībā, ar analīzes rīkiem ir iespējams un arī vajag sekot tās darbībai.

Tā var uzzināt, kuri ziņojumi un atslēgvārdi ir efektīvāki, kuri ziņojumi tikai lieki tērē reklāmas budžetu. Iegūtā informācija ir ļoti noderīga, lai ātri veiktu reklāmas un tās budžeta optimizāciju.

Šāda strukturēta un profesionāla pieeja, ko jums var nodrošināt aģentūra iMarketings, arī panāk Google reklāmas efektivitāti, piesaistot jaunus klientus un nodrošinot zemu cenu par klikšķi.